Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mionsk
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:37, 20 Sie 2014 Temat postu: Pomeranian Eagle IV MilSim/24H |
|
|
Pomeranian Eagle IV
W tym roku już czwarty raz będziemy mieli przyjemność gościć Was na naszej grze terenowej, jaką są manewry „Pomeranian Eagle”.
Ponownie uczestnicy zmierzą się z bardzo trudnym terenem i nie mniej trudnym przeciwnikiem.
Nasza gra nadal oscylować będzie wokół symulacji militarnej MilSim w naszym wydaniu zwanej OMC MilSim. ( O Mało Co MilSim )
Tym samym może się okazać że będzie mało strzelania a więcej chodzenia.
Różnicą do pozostałych MilSim’ów będzie na pewno brak totalnego WZW. Gracz do życia będzie mógł wrócić po powrocie do bazy.
Tym razem scenariusz oparł się na konflikcie zbrojnym na terenie Ameryki Łacińskiej…
Tło fabularne
„ P.Michael McKinley, amerykański ambasador w Peru, ogłosił, że jego kraj zamierza w trakcie nadchodzącego Szczytu Ameryk wysłać wiadomość do państw Ameryki Łacińskiej.
W trakcie tego szczytu Barack Obama, prezydent USA, po raz pierwszy spotka się z przywódcami państw latynoamerykańskich. P.McKinley dodał też, że USA dążą do poprawienia i tak już przyjaznych relacji z Peru i innymi państwami, zamierzają też zacieśnić je na obszarze wspólnej walki z międzynarodowym kryzysem finansowym. Pozostałymi tematami rozmów będą polityka energetyczna i międzynarodowa współpraca w walce z terroryzmem.
- Szczyt ma skupić się na tym, jak zagwarantować i stymulować stabilizację i rozwój w Ameryce Łacińskiej, którego byliśmy ostatnio świadkami – powiedział ambasador. ”
W wyniku niesnasek politycznych w relacjach pomiędzy Peru a Boliwią doszło do dwóch wiążących wydarzeń na arenie politycznej Ameryki Południowej. Boliwia działając w interesie swojego dostępu do wód Pacyfiku, skoncentrowała swe wojska na granicy z Peru nad rzeką Rio Heath w rezerwacie Candelaria Madidi niedaleko miasta La Santissima Trinidad.
Lotnictwo boliwijskie dokonało licznych nalotów na obiekty militarne oraz cywilne w Peru. Peru nie dysponujące żadnymi środkami by skutecznie ochronić swe granice zwróciło się o pomoc do swych sojuszników z USA, skąd otrzymało wyrzutnie rakiet MIM-104 Patriot. Nadzór nad nimi przejął pluton operacyjny 2 Batalionu Rangers’ów.
Z chwilą dostarczenia przez USA broni Peruwiańczykom sytuacja nad Rio Heath zmieniła się o 180 stopni. Teraz Boliwia znalazła się w kłopotliwym położeniu. Zasięg oraz siła rażenia amerykańskich rakiet spowodowały znaczne straty w infrastrukturze Boliwii. Jednocześnie dżungla porastająca podnóża Andów skutecznie chroni wyrzutnie rakiet po stronie Peru.
Jedynie śmiały rajd boliwijskich sił specjalnych może powstrzymać niszczące ataki przeciwnika…
Rangersi ulokowali swe centrum dowodzenia na wzgórzu 853 w Reserwa National Tambopata nad rzeką Rio Tambopata. Wzgórze zostało ochrzczone mianem „Death Hill”…
Pomeranian Eagle IV
1. Termin: 13 -14.09.2014
2. Miejsce: Szczegóły w WARNO
3. Rodzaj: OMC MilSim/24H
4. Status: Otwarta/bezpłatna
5. Limit wieku: 18+
6. Ilość miejsc: ograniczona 50 ( decyduje kolejność zgłoszeń )
7. Zgłoszenia: TYLKO e-mail : [link widoczny dla zalogowanych]
8. Przydziały: Szczegóły w WARNO
9. Termin zgłoszeń: 31.08.2014
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mionsk
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:16, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Pomeranian Eagle 4
1. Gra zaczyna się w wyznaczonym terminie, w wyznaczonym miejscu. Jeżeli się spóźnisz, to nie zdziw się, że nikt na Ciebie nie czeka.
2. Jako gracz zobowiązany jesteś do zapewnienia sobie takiego komfortu gry, który Ci odpowiada. Nikogo nie obarczaj odpowiedzialnością za własne nieprzygotowanie do gry (bo zimno, bo ciemno, bo mokro, bo daleko…).
3. Bezpośrednio przed i w trakcie gry obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu. Weź pod uwagę że „pod wpływem” będziesz się pewnie dobrze bawił, ale niekoniecznie dobrze bawić się będzie reszta uczestników.
4. Nie będzie niczym odkrywczym stwierdzenie że na „Pomeranian Eagle 4” będzie się trzeba sporo nachodzić. Teren będzie trudny. Jeżeli chcesz wziąć udział w grze dobrze to przemyśl, bo organizator nie będzie się przejmował Twoimi jękami i pytaniami typu: Daleko jeszcze?
5. Miłośnicy siania kulkami frajdy mieć raczej nie będą - to nie jest typowa strzelanka! Dużo chodzimy, czasem szarpiemy wroga, ale na ciągłe kontakty liczyć nie ma co.
6. Na „Pomeranian Eagle 4” będą w użyciu mapy. To raczej standard. Standardowo będą to mapy w skali 1:25000. Przybliżone lokalizacje ważnych obiektów/miejsc będą nakreślone na mapie. Warto się znać na topografii jeżeli się chce wziąć udział w tej grze.
7. „Pomeranian Eagle 4” nie skończy się wtedy gdy tego zapragniesz. Gra zakończy się wtedy gdy zostaną zrealizowane wszelkie punkty trasy i scenariusza. Organizator nie będzie się starał ratować rajdu za wszelka cenę idąc na ugody z uczestnikami.
8. Jeżeli nie straszne Ci długie trasy we dnie i w nocy, głód i mizeria, pustkowia i puszcze to „Pomeranian Eagle 4” jest właśnie rajdem dla Ciebie. Przyjedź i sprawdź to!
MECHANIKA GRY:
Moc replik:
Broń szturmowa- 450 fps < only single
Broń wsparcia - 450 fps
Broń snajperska - 600 fps ( only single )
M.O.S.T. Rangers nie będą się czepiać za lekkie przekroczenia w mocy replik. Jednak nieodpowiedzialne zachowanie może zostać wyłapane i napiętnowane w okrutny sposób.
Przed grą repliki graczy będą chronowane oraz oznaczone.
Pirotechnika:
Zabroniona w ogóle. Żadnych huków żadnych dymów.
Karty trafień:
Każdy gracz losuje kopertę z kartą przed grą i zatrzymuje ją przy sobie. Karta może zostać otwarta dopiero gdy gracz zastanie trafiony. Z karty gracz dowiaduje się zarówno jaką ranę otrzymał oraz dalszego trybu postępowania. ( np. Kulka BB trafiła w nogę. Otwieramy kopertę z kartą a w niej czytamy: RL [ rana lekka ], prawe ramię, opatruje kolega/ lub sam postrzelony. )
Karty dostarcza organizator.
Medycy i opatrywanie ran:
Jeden medyk przypada na pięciu graczy.
Medyk może aktywnie walczyć.
Medyk opatruje wszystkie rany lecz nie musi opatrywać ran lekkich [RL], które to może opatrzyć kolega koledze lub też ( w zależności od charakteru rany ) sam postrzelony.
Medyk posiada przy sobie „luźne” karty trafień i losuje je graczom podczas rozgrywki nie więcej jednak niż dwie na gracza.
W przypadku przenoszenia rannych nie ma znaczenia kto niesie nosze. Mogą to być medycy ale nie muszą.
Na jedno opatrzenie ranny musi zużyć całą rolkę bandażu. Opatrunek MUSI zostać założony możliwie jak najdokładniej ze sztuką.
Bandaże dostarcza organizator.
Trafienia:
Liczy się każde trafienie w sylwetkę, oporządzenie, broń, „czubek kapelutka”…
Po trafieniu gracz siada na ziemi/ kładzie się i wyciąga czerwoną szmatę/lampkę/kamizelkę odblaskową i otwiera kopertę z kartą. Następnie postępuje zgodnie z wytycznymi z karty.
Trafiony musi pamiętać o tym aby swoim zachowaniem nie przeszkadzał innym graczom.
Dopuszcza się przeciąganie trafionego w strefę bezpieczną ( poza miejsce kontaktu ) – będzie to mile widziane jako namiastka odwzorowania realnych zachowań podczas działań wojennych.
W przypadku terminatorstwa stwierdzonego zostanie nałożony BAN na wszelkie imprezy organizowane przez M.O.S.T. Rangers.
Rany:
RL – rana lekka
RL może opatrzyć każdy żołnierz ( sam postrzelony, kolega, medyk )
Po opatrzeniu RL gracz losuje następną kartę ( od medyka ).
RC – rana ciężka
RC – opatruje tylko medyk. Po opatrzeniu gracz z RC udaje się do bazy, gdzie wraca do zdrowia po upływie jednej godziny od momentu przyjścia.
WZW – wyłączenie z walki ( KIA )
Gdy trafiony gracz odczyta w swojej karcie ze jest WZW nie oznacza to że musi pożegnać się z rozgrywką. WZW w naszym OMC MilSim oznacza że gracz musi wrócić do FOB gdzie po upływie dwóch godzin („odżywa” i może powrócić do gry ).
Silent Kill:
Z zasady stosujemy gdy odległość strzelca od celu jest zbyt mała a także podczas nocy, kiedy to określenie bezpiecznej odległości nie jest możliwe.
Silent Kill można użyć tylko wobec jednej osoby.
Walka wręcz/używanie białej broni wobec innych graczy:
Niedopuszczalne.
Jeńcy:
Nie bierzemy jeńców.
Miny:
Dopuszczalne są jedynie miny ASG działające na zasadzie katapult naciąganych sprężynką/gumką. Pirotechnika zabroniona jest w ogóle.
Pojazdy:
W grze dodatkowo mogą się pojawić pojazdy. Zabrania się strzelać do nich. Zatrzymanie ich ( na przykład w celu przejęcia konwoju ) odbywa się jak podczas rutynowej kontroli policyjnej. Pojazdy będą oznakowane tak, aby nie doszło do zatrzymania Bogu ducha winnego kierowcy cywilnego..
Rozsądek:
W sytuacjach niejasnych lub nie opisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.:
Amunicja:
Obowiązują limity amunicji:
Strzelec/szturmowiec: 300szt. BB
Wsparcie: 1000 szt. BB
Snajper: 100 szt. BB
Broń boczna ( pistolet ): max dwa pełne magazynki.
Po powrocie do FOB gracz będzie mógł uzupełnić swój zapas amunicji do obowiązującego limitu.
Uwagi dodatkowe:
Gra będzie się odbywać w terenie zielonym w granicach administracyjnych Nadleśnictwa Strzebielino.
Zabrania się używania otwartego ognia, niszczenia wszelakich składników ekosystemu leśnego czy też śmiecenia.
Dane parkingu/miejsce zbiórki oraz godzina startu zostaną podane uczestnikom drogą mailową po zgłoszeniu uczestnictwa najpóźniej do 02.09.2014.
Zgłoszenia uczestników przyjmujemy nieodwracalnie do dnia: 31.08.2014 godz. 23.59 pod adresem e-mail [link widoczny dla zalogowanych].
Nie będą tolerowane zgłoszenia na forum.
Po terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
W mailu podajemy ksywę, team, oraz wiek gracza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mionsk
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:10, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Impreza odwołana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|